روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

از بلاگفا مهاجرت کردم

بعضی اوقات می نویسم و به انگلیسی هم علاقه دارم

آخرین مطالب

صبح گوه

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

فردا صبح گوهه! با معلمی کلاس دارم که منو یه بار انداخت. اگه خدا بخواد و این ترم هم تموم شه میرم واسه معلم یاری و معلم میشم و دیگه تمام . واقعا هدفم از یو سی مس فقط معلم شدنه! پس فردا تا ساعت 11 حتما گوهه و تمام . صد البته که در پاییز پیش رو از این صبح های گوه زیاد داریم. خدایا کمکم کن که این ترم کاهدی مثل آدم رفتار کنه و با کفش پاشنه بلند رو اعصاب من ندوه! این روزا کلا بی اعصاب شدم. شاید به خاطر پریوده. شایدم به خاطر یه چیز دیگه. ولی این چند روزه اصلا احساس خوبی به این زندگی نکبتم ندارم. اه!

  • ثریا ساریخانی

نظرات  (۱)

ترم گوهی را قرار است از سر بگذرانیم به امید پاس شدنی دوباره

ترم گوه رو خوب اومدی داداش.
پاسخ:
داداش؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی