روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

از بلاگفا مهاجرت کردم

بعضی اوقات می نویسم و به انگلیسی هم علاقه دارم

آخرین مطالب

چند کلام حرف

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

قرار نیست این وبلاگ مثل سریال های ایرانی با بدبختی شروع و با عروسی ختم بشه. چون من نه احمقم نه شما. قراره روزانه نویسی های من باشه که شایدم شما ازش خوشت نیاد. قراره مثل یه دفترجه خاطرات مجاز باشه که هر چی دوست دارم رو بدون ترس از فامیل و آشنا بنویسم .

والسلام

  • ثریا ساریخانی

نظرات  (۱)

با ارزوهای خوب
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی