روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

از بلاگفا مهاجرت کردم

بعضی اوقات می نویسم و به انگلیسی هم علاقه دارم

آخرین مطالب

موزیک

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

تا کی باید یرای سلیقه ی سخیف موسیقیم غصه بخورم؟

سانسور تی ام بکس داره پلی میشه

بعدشم احتمالا آهنگ عرفان یا لیتوعه

نننننننننممممممیییتووونم نامجو و شجریان گوش کنم. خب؟ عاقا واقعا نمی تونم. حامد همایون و فرزاد فرزین و حمید هیرادم نمی تونم گوش کنم. البته از این سه تا آخری خجالت نمی کشم.

پ.ن: لیتو بود. من و تو

پ.ن2:خب شایدم واقعا حقمه آهنگ های تینجری گوش کنم و هر بار این درو بزارم، ادا قار قاری رو درآرم بعد بخندم؟

پ.ن2: انی وی. وات ایز یور فیوریت موزیک؟

  • ثریا ساریخانی

نظرات  (۱)

من آهنگای انگلیسی بیشتر دوست دارم، ریتم و صداها جالب‌تره برام
مثلاً یه دونه شاد می‌تونه Arizona از East love باشه. معمولاً آدمایی که گوش می‌دم بهشوو معروف نیستن یا بین دوستام نیستن.
قبلنا متال گوش می‌کردم، غمگین هم اما تو روحیه تأثیر می‌ذاره، اجازه نمی‌ده مفید باشه روزت!

یه سری اهنگای قدیمی و آروم هم جالبن. یه غمگین مثلاً lonesome town

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی