روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

روزنوشت های ث ریا

نوشته های یک نیمچه نویسنده احتمالا دیوانه

از بلاگفا مهاجرت کردم

بعضی اوقات می نویسم و به انگلیسی هم علاقه دارم

آخرین مطالب

امیر

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ق.ظ

انصافا هزارتا امیر تو دنیا وجود داره و اگه شانس بیارم و آشناها و رفقا نیان تو بلاگ، کسی نمی فهمه کراش من امیره. انصافا هر کدوم از خواننده های محترمم فهمیدن که من منظورم کدوم امیره نوش جونتون ولی اعلام کنید من پاک کنم تا کسی دیگه نفهمیده

پ.ن:مهم نیست اگه نمی فهمید چی نوشتم چون باید می نوشتم که الان کراشم کیه. چون من یه نوعی آلزایمر دارم و اینا اطلاعات مهمی انو اینجا سیف تر از دفتر خاطراته!

  • ثریا ساریخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی